afiqah's FotoPage

By: afiqah zailani

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
[Archive]
Wednesday, 4-Oct-2006 11:24 Email | Share | | Bookmark
artis..artis...artis...

posh beckham...she is juz a lucky women...
mary kate and ashley olsen-beautiful twin...
anna nicole smith stuck wif the reporters
View all 6 photos...


Tuesday, 3-Oct-2006 22:13 Email | Share | | Bookmark
suri cruise into spotlight!!

 
00:00
 
00:00
 
00:00
View all 9 photos...
suri cruise has finally appeared to the world, and rumours of faked pregnancies, birth defect and alien offspring are slinking out the back door as i speak. yep, the world's best hidden baby is hidden no longer...and she's gorgeous!


Friday, 6-May-2005 00:00 Email | Share | | Bookmark
ari jumaat

stay cun la tipahhh
dah lama dah tak tulis benda ni....sibuk lerr...dahlah minggu depan nak periksa. mampuih aku. ari ni tak dek aper2 yang best...hanya berlatih koir. tapi, borink langsung koir tu. tak apa2 tah. malam ni nak pi makan kat luar...erm2 sedap nyerrr...tomyam!!!


Sunday, 1-May-2005 00:00 Email | Share | | Bookmark
hari yang penuh kebiasaannn....muahahhahaha

stay cunnnn!!!!-delta goodrem
semoga kau aman sentosa!!!
ari ni tak dek apa2 yang menarik...hanya cousin datang umah jerk. itu pun borink coz cousin kecik2 lagi. asyik2 main anak patung. takkan aku nak main anak patung pulak. mati idup semula takkan. ari ni pi jalan2...okey semacam...tak dek benda yang sedih punggggggggggggggggg.......!!!!!!!


Monday, 21-Mar-2005 00:00 Email | Share | | Bookmark
SeLaMaT DaTaNG Ke...aFiQaH ZaHRaa PuNYa FoToPaGeS...HaHaHaHa

GaMBaR aDaM AF2
aDaM Laa...Waaaaaa!!!!!!
GuD LuCK, KaeR!!!
View all 7 photos...
SEANDAINYA…

Seandainya... kita masih ada ruang
Seandainya... kita masih ada waktu
Seandainya... kita masih ada masa
Akan... kita menghargainya...
Setulus janji...
Seluhur hati...

Badai terus melanda...
Menghempas jiwa...
Membawa bersama memori kita..
Usia lah yang memisahkan kita...
Usialah yang meletakkan jurang antara kita...
Hanya kenangan yang kita ada...
Biarlah ianya terus subur diingatan...

Jika usia memisahkan kita...
Sekiranya usia yang meletakkan jurangnya...
Cita-cita juga menyimpangkan gurauan dengan tangisan kita...
Cita-cita jugalah meleburkan ikatan persahabatan...

Kaki terus melangkah...
Tanpa menoleh ke belakang, kita terus melangkah...
Mengejar sebuah cita-cita...
Kita tidak mampu memilikki kedua-duanya...
Tinggalkan persahabatan, kejarkan impian...
Itulah keputusannya...

Walaupun diri ini berada di puncak dunia...
Namun, senyuman dan hilai tawa kita...
Masih segar diingatan...
Dan... biarkannya segar dingatan...
walaupun ombak datang menghempas perasaan...
Quote:


[Archive]

© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net